Laatujärjestelmä takaa kotityöpalvelun tason

Kun yritys haluaa tuottaa laadukasta ja luotettavaa kotityöpalvelua, yrittäjän on tärkeää tietää

  • Mikä on kotityöpalvelujen laatujärjestelmä ja miten voi yritys saada kotityöpalvelun laatusertifikaatin.
  • Milloin yrityksellä on oltava omavalvontasuunnitelma ja mitä suunnitelmassa edellytetään.
  • Mitä kuluttajasuojalaki edellyttää yksityisiltä palveluntuottajilta.

Luotettavuus ja laatu ovat kotityöpalvelun tulevaisuuden menestystekijöitä. Kotityöpalvelun laatujärjestelmä on alan kehittämisen työkalu ja antaa mahdollisuuden seurata alan kehitystä systemaattisesti. Laatujärjestelmän avulla edistetään asiakkaan mahdollisuutta saada kotiinsa laadukasta ja luotettavaa palvelua. Yrittäjälle laatujärjestelmä tarjoaa välineen kehittää toimintaansa ja omaa osaamistaan. Laatusertifiointi kehittää kotityöpalvelun imagoa, yhteistyöverkostoja ja palveluiden markkinointia tavalla, joka hyödyttää sekä yrittäjiä että asiakkaita. Lue lisää

Laatu-
järjestelmä

Laadukas palvelu luo onnellisen asiakkaan.

Ajankohtaista

Kaikki tulevat ja menneet tapahtumat löydät täältä.

Liity mukaan

Yrittäjänä saat merkittävää kilpailuetua yhdistyksemme jäsenenä.

Palautetta

Anna palautetta toiminnasta jotta voimme parantaa palveluamme.