Kirjallinen palvelusopimus

Sovi palvelusta aina kirjallisella sopimuksella

Palvelusta kannattaa sopia aina kirjallisesti. Sopimusmalli löytyy tältä sivustolta. Asiakkaan ja palveluntuottajan pitää sopia monista tärkeistä asioista, jotka eivät ilman sopimusta välttämättä tule mieleen. Palvelu kokonaishinnan tai tuntihinnan, keston ja käyntitiheyden lisäksi sopimukseen kirjataan muun muassa palvelun kuvaus eli kohteessa suoritettavat tehtävät, palvelun laatutaso, avainten luovuttaminen ja vaitiolovelvollisuus.

Remonteista sovitaan aikataulu, suoritettavat työt ja töissä käytettävät materiaalit sekä kuka hankkii tarvittavat materiaalit. Laatutason osoittamiseksi voit pyytää esimerkiksi valokuvia aiemmista työkohteista tai aiempien asiakkaiden yhteystiedot laatutason selvittämiseksi. Sopimuksen yhteydessä tehdään sopimus myös avainten luovuttamisesta ja palauttamisesta.